Vrijdag 23 oktober - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van indonesiamarcannamartijn - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 oktober - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van indonesiamarcannamartijn - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 oktober

Door: Anna, Marc en Martijn

24 Oktober 2015 | Indonesië, Bandung

Dag twee begon weer met een gigantisch ontbijt met heerlijke gebakken banaan. Wat ons opviel was dat onze tourgidsen niet bij ons kwamen zitten tijdens elke maaltijd. We dachten dat dit misschien bij de cultuur hoorde en hebben hier verder niet naar gevraagd.
Na een lange reis met de bus kwamen we aan bij de theevelden. Martijn was ziek en moest helaas afhaken. De theevelden waren prachtig, helaas waren ze door de hitte uitgedroogd dus konden we niet zien hoe ze geplukt werden. Wel hebben we hele mooie verhalen van Asep gekregen over hoe de Nederlanders de theevelden vanuit Japan naar Indonesië hebben gebracht.
Hierna kregen we weer een veel te uitgebreide lunch.
Na de zoveelste lange busrit kwamen we aan bij een klein hutje waar we kokosnootmelk hebben gedronken en kokosnoot hebben gegeten. Anna en Marc vonden de melk niet zo lekker, maar Martijn was inmiddels weer wat beter en genoot er met volle teugen van. De kokos aan de binnenkant was een beetje een vage textuur, maar wel lekker.
Eenmaal in Bandung aangekomen was dit het einde van onze tour. Gedropt bij een hotel hebben we afscheid genomen van Asep en Hari.
We hebben een cheeseburger gegeten, omdat we de nasi even helemaal zat waren en zijn daarna lekker in bed gekropen.
Morgen gaat onze reis verder naar Panangdaran.

• 24 Oktober 2015 - 22:17

Ria:

Zo te lezen amuseren jullie je goed. EEn hele ervaring.Mooie verhalen. Veel plezier en geniet ervan.
    groetjes oet Lottum

• 25 Oktober 2015 - 11:16

Hennie (moeder Anna):

Goh leuk om jullie reiservaringen te lezen, zijn we er op deze manier er een beetje bij. Leuke verhalen, kijk nu al uit naar jullie verdere avonturen.