Zondag 25 oktober - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van indonesiamarcannamartijn - WaarBenJij.nu Zondag 25 oktober - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van indonesiamarcannamartijn - WaarBenJij.nu

Zondag 25 oktober

Door: Anna, Marc en Martijn

25 Oktober 2015 | Indonesië, Pangandaran

De volgende dag konden we eindelijk weer even lekker uitslapen. Na een bananenpannenkoeken ontbijt zijn we het strand op gegaan. Hier hebben we ook de rest van de dag gelegen. Wat opviel was dat wij de enigen waren die hier lagen. Er zaten wel mensen in de zee, maar die hadden hun t shirts en schoenen nog aan, het zag er heel apart uit. Rond 5/6 uur kwam het strand ineens tot leven. Van overal en nergens kwamen ineens vissers aan terwijl het vloed werd. Het was heel mooi om te zien hoe zij of met hun bootjes of met hun netje voor aan de zee vis probeerde te vangen. We hadden gehoord dat deze vissers van 6 uur tot ongeveer 12 uur vannacht doorgaan met vissen.
Vandaag hebben we weer een leuke man ontmoet. Wij hadden hem de naam Sweet Chocolate gegeven nadat hij ons Buleh noemde. Hij heeft hier een bar, een reisorganisatie en hij is een muzikant.
Morgen gaan we touren door Green Valley en daarna naar een schildpaddenreservoir. Maar hierover morgen meer.